Ingen tentaångest här inte!

Jag kollade över hemtenten för en stund sedan, och allt jag kan säga är att det ser mycket lovande ut! Frågor om brottsåtgärder, vilka som är de mest sårbara brottsoffren i Sverige.. Och avslutningsvis - en debattartikel! Aah, jag älskar debattartiklar. Jag vinner alltid debatter... Mmmm... KUL med tentan. Än så länge i alla fall, det lär väl ändras när jag väl börjar med frågorna.

Halv fyra är det födelsedagsfika hos Lina, för hon blir minsann 21 idag. Grattis!

Jag hade tänkt ta en promenad idag, men hur sugen blir man när det regnar konstant? Men jag måste nog ge mig ut i alla fall, jag har ju massor med nyårslöften att tänka på. Mitt senaste tillskott till löftena var att jag numera endast ska äta dyr glass ifall jag vill ha något onyttigt. Jag meddelade även detta till P, så att hon kan hålla ett öga på mig. Så igår köpte jag en låda Häägendaz innan jag slutade jobba. Men av nån jävla skum anledning så kom jag hem med en mintkrokantkaka också. Hur gick det till? Blaj.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0