Lördagkvällsfilosofier. Eller nått.

Det är lördag kväll. Jag har jobbat idag, till tre. Sen har jag inte gjort ett skit.
Jag är så nöjd med den här lördagen.

Så för att fördriva tiden tittar jag nu på Scrubs. Boxar med tv-serier är verkligen det absolut bästa tidsfördrivet som finns. Jag måste beställa hem mer! Genast.. Mmmm. Jag har ju femtiokronor tillgodo hos cdon. Varför inte spendera dem?

Imorgon blir det jobb, 7:45-15:30. Sedan ska jag skriva klart tentan. Nu är det bara lite småkrafs kvar. Plus att jag måste göra om mitt lilla missförstånd på fråga 2. Eller, vafan, det blir inte toppbetyg på den här tentan heller. Orka.

ååh, vaktmästaren i Scrubs är ju världsbäst.

Nej. over and out. Nu kanske jag ska ta mig en sängfösare. Jag har svårt att sova.. Jag drömmer mardrömmar om allt som kan gå fel på jobbet. Och sen drömmer jag att jag vinner massor med pengar. Där kan vi snacka om depression när man väl vaknar igen. Nu ska jag ge mig i kast med "En hjärtformad ask". Bra bok, läs.

Skriv din åsikt
Postat av: M

Kul att du bestämde dig för att skita i fråga 2... jag väntade på det beskedet, well done... Slacker :)

2008-01-20 @ 00:50:00
Postat av: Pillan

Öh! Det tog mig ju en bra stund att få till svaret på fråga två, hurvida det är fel eller ej spelar väl ingen roll där! Ansträngningen är densamma! (Bortsett från att jag borde använt huvet när jag läste själva frågan..) Men men. Så länge man inte blir underkänd så är jag nöjd! :)

2008-01-20 @ 15:49:12
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Arbetet man gör med en sak spelar ju ingen roll om det är fel, det är bortkastat isf.
Och om man gör så rakt av fel på en tenta är man ju direkt värd att bli underkänd för då har man verkligen bevisat att man inte alls förstår hur det ska vara...

2008-01-21 @ 13:26:32
Postat av: Pillan

Det är inte fel, tro mig. Tentorna är något av en tolkningsfråga, det är inte direkt 1 x 2 svar. Och tror du verkligen att jag skulle lämna in en tenta om jag befarade att jag skulle bli underkänd på den? Kom igen, jag har aldrig någonsin blivit underkänd!

2008-01-22 @ 08:44:39
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Du sade ju själv tidigare att du gjort fel, alltså framgick det inte att det var en fråga där det inte fanns ett "rätt" svar :) På dig verkade det som att du svarat fel och struntade i att fixa det... Tråkigt missförstånd, förlåt för den lite elaka kommentaren =/

2008-01-22 @ 14:51:29

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0