Nyårslöften

Återigen är det dags för dessa horribla nyårslöften.
Men de måste ges, vad ska man annars jobba för under året?
Here we go;

- Jag ska gå ner i vikt. Innan P och jag åker till London.
(inte helt omöjligt, jag har ju lyckats förr. Antalet kilon förblir okänt på bloggen.)
- Jag ska fota massor.
(as awlays, men foton är ju för jäkla roligt!)
- Jag ska sälja allt skit jag inte vill ha/inte använder/inte har plats för på Tradera.
(jag är redan i full fart!)
- Jag ska slutföra min distanskurs i kriminologi, och sen ska jag komma in på kurs 2, heltid på Stockholms Univeristet.
(Hittils är allt godkänt i alla fall..)
- Jag ska få tag i en lägenhet i Stockholm!
(YEAH RIGHT!)
- Jag ska spara ihop MINST 40 000kr tills jag flyttar hemifrån.
(inte omöjligt, så länge jag inte handlar upp alla pengar jag får tag i..)

That's about it.
Kul att jag hade NÅGRA lätta saker. Blaj.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

GYMMET!? Eller iallafall en simtur med din klorallergiske kompanjon? Jag har 4 julkilo att ta bort.

2008-01-03 @ 18:20:45
Postat av: Pillan

En simtur kanske kan gå an. Långpromenader?
Gymmet la jag ner, dom var så griniga! =)

2008-01-03 @ 18:48:51
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Nora

Najs! Några av de där sakerna ska jag också ta tag i! Lycka till :)

2008-01-03 @ 20:13:19
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: P

Då säger vi en simtur, kan du någongång under måndagen?

2008-01-03 @ 21:39:43

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0