Om hur bra planer kan förstöras på ett kick.

Jobbet var riktigt kul idag, faktiskt. P och jag snackade mest skit hela tiden, så det gick fort. Sedan tog vi alla våra raster ihop, och jag skulle gissa på att vi förpestade tillvaron för alla andra. Men vem bryr sig, VI hade ju en bra dag! Haha. Nej, skämt å sido. Alla blev nog inte upprörda i alla fall...

Som ett extra plus planerade P och jag en toppendag imorgon, verkligen sprängfylld med saker vi skulle hitta på tillsammans, hela dagen var uppbokad, eftersom vi för en gångs skull var lediga samma dag.
MEN NEJ. Det visade sig visst att P skulle jobba trots allt, eftersom R lägger in henne på massor med pass som han inte ens meddelar henne om. Upprörd blev jag. Så nu får jag ha tråkigt ihop med min tenta hela morgondagen, ända fram till halv sju då P slutar. Helt om hållet får man fan inte förstöra våran dag! Så det så.

I övrigt så har jag köpt en dosa billigt snus för första gången i mitt liv. Kronan. Jag kan ju inte påstå att Kronan bereder mig samma glädje som en kall Skruf, men när ekonomin är på botten så får man helt enkelt köpa en dosa för 26kr hellre än för 35kr. Sorgligt men sant. Jag trodde aldrig jag skulle behöva uppleva den dagen. Men är det verkligen värt nio kronor per dosa? Det är det som är frågan.

På tal om boken jag skrev om igår, så vill jag meddela att jag inte kunde sova ordentligt under hela natten på grund utav mardrömmar som gav mig en fruktansvärd hjärtklappning som satt kvar långt in på förmiddagen. Hur dum får man vara som läser en halv skräckbok precis innan man ska sova? IQ.

Skriv din åsikt
Postat av: P

Jag har inte kommit över det där än. Hela dagen känns förstörd. Har dessutom en tråkig matlåda som jag ska äta och vara ekonomisk. Målet med morgondagen är att inte lägga 12 spänn på vanligt vatten!

2008-01-14 @ 22:37:02
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Jag hoppas att du lyckas komma ihåg vattenflaskan. Ring mig om du gör det. Det skulle göra hela min dag! Tänk att de tolv kronorna är en del av din starbucksfrukost i london istället! =)

2008-01-14 @ 22:42:29
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0