Se så, shoppa nu!

Nu tänker jag vara lite ful. Men eftersom jag vet att alla läsare här bara går och drömmer om att bidra till min usla ekonomi (jag skyller på spelberoende..), så måste ni ju gå in på tradera och buda på alla de grejer som jag har köpt i för små/för stora storlekar. Och balklänningarna! Lovely! Tack!

Svart Balklänning med tyllKonjaksfärgade Stövlar, Oanvända Strl 36Grå Stövletter, Oanvända strl 38Lång svart bal- eller festklänning, strl MPartytopp, mörklila, strl Large, oanvändGrå stickad kofta, oanvänd, strl 38

Silkig blus, oanvänd, strl Large, "ljusgrå/silvrig"Brun jacka i kavajmodell, strl38

Alla auktioner finns här. Bara att klicka! =)

Skriv din åsikt
Postat av: M

Tips!

Vill du få saker lättare sålda, sätt lägre utropspris med kanske ett reseravtionspris om du är rädd att behöva sälja sakerna för billigt. På det sättet får folk själva bestämma vad de vill bjuda på sakerna, jag har sålt en hel del och det är bästa sättet att få saker sålda. Du kommer överraskas av hur många som faktiskt bjuder högre på skaer med utrop 1 kr än att behöva bjuda på ett redan angivet pris... som sagt, bara för att utropet är det så innebär det inte tat du säljer saken för det priset :)

Lycka till!

2008-01-06 @ 18:19:45
Postat av: Pillan

jag vet.. men det är så skrämmande att mina prylar kan bli sålda för just 1kr då.. Det är ju sprillans nytt och oanvänt. Men jag provade lågt pris på koftan, någon budade 30 sekunder senare! =) Haha.
Men jag ska tänka på det i fortsättningen..

2008-01-06 @ 18:29:41
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Pillan

Nu är priserna aningen sänkta! ;)
Jag behöver ju pengar typ nu, så det är väl lika bra att lyssna på andra för en gångs skull! :)

2008-01-06 @ 21:26:44
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0