Tacksam för tips..

Upp och hoppa. Nu är det tentadags...

Om det finns någon vänlig själ därute som har pluggat på universitetet och skrivit sin beskärda del av hemtentor och vanliga tentor, please let me know hur i helvete man skaffar sig tillräckligt mycket karaktär för att sitta en hel dag och bara plugga. Och gärna några andra knep. Det skulle definitivt inte skada.

Jag vann på bingon igår. Rätt skapligt faktiskt. Så nu leder jag cirka tjugo olika auktioner på tradera. Det var ju inte riktigt meningen att det skulle bli så. Jag måste nog rensa garderoben och lägga ut lite mer prylar.

NU - kaffe.

Skriv din åsikt
Postat av: Jonna

Har du gått och blivit spelnarkoman? ;-)

2008-01-16 @ 00:21:56
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se
Postat av: M

Japp, P har stort spelbeoende hon inte kan komma ur... måste sälja hus och hem och allt hon äger bara för att finansiera sitt behov... det är inte en vacker syn! Hoppas bara hon tar sitt lilla förnuft till fånga snart :)

2008-01-16 @ 15:04:14
Postat av: Pillan

Joo, lite utav en spelnarkoman är jag nog. Men hellre det än heroinist, right? Eller alkoholist. Jag är ju det bästa av allt ont, faktiskt!

Jag blev grymt förolämpad där av "mitt lilla förnuft". :P Stort förnuft. Väldigt intelligent, inte alls särskilt smart. Vill du ha en längre utläggning om det så får du be om en! Stooor skilland!

2008-01-16 @ 20:11:43
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Jag vill gärna ha en väldigt lång utläggning om det, är nyfiken på att höra om det :)

2008-01-17 @ 14:15:50

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0