Born to run

I onsdags grillades det hos Alb, där jag även övernattade. Torsdag förmiddag hämtade P upp mig för en god frukost hos henne innan det bar av på en aningen impulsiv tripp till Gröna Lund tillsammans med David och Elin. Där åktes nästan alla karuseller (Eln och jag hajpade sönder Extreme..) och P vann en jättestor kexchoklad, Elin "vann" (?) en rosa blomma i tyg som tycktes vara årets höjdpunkt och jag vann minsann en Homer Simpson-docka.

NU däremot ska jag duscha och packa, sedan är det tåget som gäller. Göteborg nästa, med min beloved Bruce Springsteen imorgon. Ståplats Ullevi.
Skoja inte om att jag är taggad.
Bara nu inte Mogge glömmer sin biljett. Det skulle inte förvåna mig.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0