Torsdag

Äntligen en ledig dag, så jag tog sovmorgon till tio innan jag gav mig i kast med en ny bok och lite frukost. Nu, efter ett på tok för varmt bad (inte lika varmt som P's i måndags dock..), är jag någorlunda fit for fight. Jag ska slänga i mig lite lunch och sen höra av mig till P för att se om vi ska hitta på något innan det är dags för oss att dra oss till Eskilstuna för bio, nämligen Narnia.

Nu är jag så illa tvungen att hjälpa pappa med något som har med datorn att göra. Krigszon nästa alltså.

Skriv din åsikt
Postat av: Sabina

skärpning! uppdatera!

2008-08-03 @ 23:16:30
URL: http://sabieee.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller med sabina, uppdatera

2008-08-15 @ 06:52:07

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0