Yatzy!

Igår bar det av en sväng till Factory Outlet, där de tycktes ha öst upp all gammal skit för att förhoppningsvis lura på sommargästerna något. Efter lite grävande kom jag hem med ett par lite kortare baggy jeans från Boomerang och ett par gudomliga mysbyxor från Reebok. Efteråt åkte jag till Albin, där vi (nu skäms jag lite) spelade Guitar Hero på Albs nya mobil. Sen blev det en skogspromenad med hunden (tips: ballerinaskor och grusvägar är en dålig kombo), och efter det Yatzy. Hela kvällen. Albin och jag knåpade ihop ett fint vad: Första omgången yatzy blev alb bajsnödig. Vi skakade hand på att han inte skulle få gå på toa förrens han slog en yatzy. Det tog sju omgångar, sedan fick Alb sitt efterlängtade toabesök. Posse dök upp sen, av någon diffus anledning eftersom hon skulle börja jobba tidigt i Nyköping idag. Trevligt hade vi det.

Nu ska jag ringa Trygghansa och be dem köra upp sin snordyra bilförsäkring i arslet. Sedan ska jag åka och pimpla kaffe med mormor, och slutligen handla lite mat och alkohol till kvällens grillning hos Alb.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0