Peace&Love 2008

Hemkommen från Peace&Love, och skapligt utvilad. Grymt kul vecka, precis som förra gången. Jag vet inte riktigt vart jg ska börja berätta, jag tror nästan jag skippar det faktiskt. Drar lite kort bara.
Fyra band blev det för min del i år; The Hives, Thåström, Sex Pistols och Nationalteatern.
I övrigt bestod dagarna av vodka+energidryck (boris!), langos, mjukost, våldtäktsmasken, trubaduren, enerverande skåningar, Wild Thing, Petras och mitt PYTTELILLA tält, kissbusken, Ding ding ding och massor med annat trevligt. Jag orkar inte dra upp alla bilder här, dom får hamna på Facebook istället.

  
  

Jo, just ja, det var ju även den här lilla detaljen när jag och Posse gjorde århundradets mest impulsiva grej också.
Vi bestämde oss på 3½ sekund för att pierca oss i bröstvårtan.
Det var precis det vi gjorde. Så galet smärtsamt att jag skrek i falsett (och jag som har basröst.. förstå hur ONT det gjorde). Jag upptäckte att Posse var piercad i bröstvårtan, och säger sedan lite helt apropå att "man kanske ska pierca sig där". Johan (tack för den..) säger att jo minsann, han såg en piercare lite längre ner på gatan.. Sagt och gjort, Posse och jag tar våra plånböcker och vinglar iväg... Jag hade på känn att impulsivitet inte var min grej.

Hur som helst så vill jag tacka alla inblandade för att Peace&Love även detta år var helt underbart, see you next year! (Med ett STORT tält nästa gång. Med stort menar jag åtminstone så att P och jag kan ligga raklånga i tältet..)

Nu ska jag åka till ICA och köpa Ben&Jerrys. MUMMA!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0