Why'd you come in here looking like that?

Ikväll är det jag och min bror som slår oss i slang med Dolly Parton på Stadion i Stockholm. Ni förstår väl hur jävla bra det här kommer att bli? Dolly är en ikon, utan tvekan. Och dessutom den enda kvinnliga artist jag lyssnar på. "Jolene" live kommer ju att bli helt fantastiskt! Fan vad taggad jag är! Jag har ju till och med köpt en väldigt countryinspirerad rutig skjorta dagen till ära! =)




Kvinnan är förutom en fantastisk musiker och låtskrivare en riktig citatmaskin;

  • Jag tar inte illa upp av dum-blondin-skämt eftersom jag vet att jag inte är dum. Jag vet även att jag inte är blond.
  • Om ni visste hur dyrt det är att se så här billig ut.
  • Visst är det mina bröst, jag har betalt dem själv.
  • Mina fötter är små därför att inget kan växa i skuggan.
  • Det enda som är äkta hos mig är mitt hjärta.

  • Skriv din åsikt
    Postat av: Evelina

    Väldigt bra citat, visar att hon är allt annat än dum!:)



    Ha en toppenbra dag imorron!

    2008-06-30 @ 22:48:01
    URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

    Skriv vad du tycker:

    Du heter?
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Din bloggadress:

    Tyck till!

    Trackback
    RSS 2.0