Det här med kontaktnät.

Det här med att ha ett bra kontaktnät utav människor sägs ju vara bra när man vill ha nytt jobb eller en schysst lägenhet. Men att skaffa sig ett mindre kontatnät, t.ex. på jobbet, kan vara ack så bra. Jag har flera. Tillexempel så får jag alla prylar som finns med i tidningarna utav J. Idag blev det en bok, vilket innebär att hela dagen blir bra. Frukten får man vilda persikor av ifall man tjatar länge och slutligen ber snällt, och dom kostar ju hutlösa fyrtio kronor för fyra stycken. Vissa kollegor i delin bjuder på en vaniljbulle på lördagsmorgonen ifall vaniljsmeten inte ligger exakt som den ska. Ni hajar.. Kontaktnät is the shit.

Därför annonser jag nu efter följande av mina kontakter här på bloggen.
Vem vill ge Pernilla....;
... en tvåa på minst 30kvm i Stockholms innerstad?
... pengar så att jag klarar även den här månaden?
... de resterande två miljoner Stephen King böckerna som finns utöver de sjutton som jag har?
... Jerichoboxen som måste beställas från USA?
... en stadsjeep så att jag slipper tuta runt i seaten?
... en jorden-runt-resa med all inclusive?
... en Mulberry Roxanne- väska så att jag slipper ha ångest över att jag inte sparar ihop till en?
... ett gymkort och någon som tvingar mig att till att använda det?
... en trisslott som berättigar till 25lax i månaden i 25 år?


Tack för att ni tar er tid och hör er för med alla ni känner.

Skriv din åsikt
Postat av: seb

jag kan meddela dig att man kan köpa jerocho som import på discshop.se från och med den 19 mars! ;P för ca 550 spänn! blev du inte riktigt glad nu när jag tog reda på det! :D

2008-03-09 @ 11:32:00
URL: http://seeb.blogg.se
Postat av: Pillan

ÅÅÅH Sebbe din pärla! Vad glad jag blir! =) MYCKET nöjd över detta vill jag lova! :)

2008-03-09 @ 15:08:07
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: seb

:D ja vad gör man inte!
köp den så kan jag låna den och de serien en andra chans! ;P

2008-03-09 @ 15:16:33
URL: http://seeb.blogg.se
Postat av: Pillan

lätt att du ska få låna den, så att även du kan lära dig att älska världens kanske bästa serie! Mark my word! :)

2008-03-09 @ 15:29:46
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0