Ett dyrt konstaterande..

Jag snickrade nyss ihop en ikeahylla. Så äntligen har alla mina DVDfilmer en plats (bortsett från Vänner- samlingen, den är lite för mastig för att rymmas i en hylla..) Det blev t.o.m. en liten lucka till min Criminal Minds S02- Box som bör komma nu i veckan. Helt perfekt alltså.

Bortsett från hyllan så har jag jobbat precis hela dagen, 11-20. Jag har även konstaterat för mig själv att jag omöjligen kan bo i en etta på tjugo kvadrat när jag väl flyttar. Nejnej, jag måste ha minst trettio kvm. Gärna två rum och kokvrå, bara så min säng slipper stå i köket typ. Efter att jag konstaterade detta insåg jag att en sådan studentlägenhet kostar cirka 6000 i månaden. Det innebär att jag har 1200kr kvar av csnlånet varje månad. Och det får fan räcka, jag kan verkligen inte bo hur litet som helst. Enbart mina böcker täcker ju typ femton kvm. Vart ska jag då få plats?

Så nu jäklar, London om exakt en vecka, sen blir det att spara vartenda jäkla öre!
Jag kanske till och med måste sjunka så lågt att jag får börja agera fylletaxi åt folk.. Fy.

Skriv din åsikt
Postat av: Emil

ikea har så bra saker =)

2008-03-03 @ 22:44:35
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Sanna

Nice med london

2008-03-03 @ 22:48:15
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Vad för hylla?

2008-03-04 @ 17:49:45
Postat av: Pillan

en Benno- hylla, typ cdställ som man mixtrar lite med så att det blir ett dvdställ!

2008-03-04 @ 18:58:46
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0