Ingen rast, ingen ro.

När alla kunder lämnade ICA idag så bestämde sig Petra och jag oss för att möblera om fullständigt på godisgavlarna, en sisådär vid halv tre. Efter att ha stökat ner en del så gick jag hem vid tre och lämnade Petra åt sitt öde. Det är bra kopmisanda tycker jag! :)

Amazon i torsdags var riktigt kul, synd bara att jag inte kunde dricka så mycket, eftersom jag skulle upp och köra bil i ottan på fredagen. Efter nästa amazonfest så ska jag fanimej ta ledigt, så att jag kan köra järnet. Det är en bra plan tycker jag.

Mitt internet samarbetar fortfarande inte med mig, så nu har jag mailat till tele2 och hotat dom med ett och annat. Jag har ju en tenta snart, jag MÅSTE ha mitt internet. Orka gå in till rummet bredvid när man kan ligga i sin säng med datorn. Detta kan vara århundradets I-landsproblem. Men så är det.

Nu vet jag i alla fall när jag ska klippa mig, och det krockar inte med laserdoomspelandet. Vilket är bra. Så nu ska jag betalar lite räkningar (bland annat två MYCKET (jag hoppas ni känner av ironin där..) lockande skolböcker för nätta 700kr) och två traderaauktioner, sen blir det TACOS. Oh, jag är så överhypad när det kommer till tacos. Det är ju lätt den bästa maträtten genom världshistorien.

Nej, ordning i leden. Hej.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0