Nej, fortfarande inget internet.

Det är lite mycket nu. Idag ska jag fortsätta med tentan, ringa tele2 och be dem ordna mitt bredband, träffa P för att beställa P&L- biljett, fika med P, äta våfflor, motionscykla och jobba.

Har ni någon som helst aning om hur mycket kalorier det blir om man lägger ihop våfflor+grädde+sylt!? Det är fanimej ett kaloriintag som man kan klara sig på en hel vecka! Helt galet.. Men är det våffeldagen så är det. Sen får det väl bli soppa för resten av året eller nått sånt.

Tentan och jag är inte riktigt överrens. Ibland funkar vi SÅ bra ihop, och ibland vill jag ha sönder både datorn och litteraturen bara för att de inte samarbetar med mig. Jag förstår inte vad jag fick idén att börja plugga på universitetsnivå från. Jag funkar bra i sammanhang där lärare ger mig toppbetyg bara för att jag alltid är bättre än alla andra. Men jag är verkligen inte bättre än de jurister och psykologer som är kurskamrater till mig. Man kan ju bli ledsen för mindre.

Tentan i kriminalpolitik, here I come. Efter att jag ringt tele2 förstås.

Skriv din åsikt
Postat av: P

Lingo! Eller hej.
Sitter och sippar på min smoothie och undrar vart den här dagen bärkar. Universitetsnivå är väl mysigt? Ska det va så ska det va! Nu anländer snart ett sms till ers höghet.

2008-03-25 @ 11:56:22

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0