Saturday night's all right

Laddar just nu inför Ralles 30-årsfest ikväll. Eller ja, laddar och laddar.. Jag har badat och blåst håret. Sen har det inte blivit så mycket mer. Det är ju alltid bekymret med vad man ska ha på sig. Och vart förfesten ska hålla hus. Malin skulle styra upp, så jag får väl ringa och tjata lite på henne.

Mat måste ätas också. Där har vi dock problemet med att man måste laga till den. Dagens I-landsproblem alltså.
Men det löser sig sen. Jag ska ta mig en Likör 43 med mjölk innan jag går, sen blir det vin och vin och mer vin. Och så självklart turkisk peppar shot. Ooh ja.

Sen ska vi vara pigga och glada imorgon. Eller inte. Petra och jag lämnar Flen kvart i fem på måndag morgon för att ta planet till London. Det blir fint. Jag får alltså sova hela dagen imorgon utan gnäll. Men plugga måste jag göra, men det får helt enkelt gå.

Nej, nog tjatat här nu. Mat var det sagt.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0