Imorgon är det löning.

Idag ska jag roa mig med jobb. Och imorgon. Och så fortsätter det så tills nästa lördag, för då är jag ledig. Och jag har jobbat sen i måndags. Jag hajar inte riktigt hur det här gick till.

Igår gjorde min legitimation debut på bolaget. Fast min debut var i januari. Det är bra jobbat av personalen, för visst ska det väl vara leg på alla under 25? Och så gammal ser jag fanimej inte ut. Eloge till tjejen som satt i kassan igår. Och en eloge till mig som satsade mina sista slantar innan lönen på ett gott sydafrikanskt vin.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Haha, det är rätta takter!

Ja, jag ser att du är öppen för förslag angående onsdag, så vi får helt enkelt styra upp nått! Annars är ju din baksida festlig;) den blir nog bra vilket som..

2008-05-22 @ 15:32:29
URL: http://sabieee.blogg.se
Postat av: Pillan

Haha, festlig minsann, men den lämpar sig ju inte för kubb! :) Men nått kan vi säkert styra upp! Ska bli kul att se dig igen! =)

2008-05-22 @ 19:32:04
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0