Rent hus

image486

Ikväll är det "Rent Hus" och kaffe som gäller. Ihop med P såklart. Man bara måste älska sådana program. Det, "Lyxfällan" och "Mannen som talar med hundar" är ju det enda som är sevärt på TV numera.

Nu har jag precis varit duktig och publicerat lite i senaste lärandedialogen i kriminologin. Den här gången handlade det om en uppföljning av sexköpslagen, och ja, ni kommer ändå inte haja nått när jag börjar snacka om olika kvalitativa och kvantitativa metoder, så jag lägger ner direkt. Intressant uppgift, och dessutom rolig. Sånt gillar vi.

Nu ska jag äta en knäckemacka. Och sen så får jag INTE glömma bort att tanka bilen innan jag åker till P.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0