Tristessen har tagit över

I brist på annat blir det nu en bloggutmaning! Ha.

3 namn jag går under
Pillan, P, Petra (ingen på jobbet kan säga rätt namn åt nån av oss)

3 saker som skrämmer mig
Bin/getingar/humlor, miljöförstöringen, döden.

3 saker jag har på mig
Linnebyxor, luvtröja, strumpor.

3 sanningar
Jag är en egocentrisk besserwisser.
Jag varierar mig dagligen från ensamvarg till hypersocial.
Jag tänker alldeles för mycket.

3 saker jag verkligen vill ha
Lägenhet i Stockholm (en paradvåning vore fint..)
Obegränsat med pengar.
Hälsa och framgång för mig och alla mina nära.

Alla som nu känner för att göra en trist utmaning som denna är välkomna. Jag föreslår att ni istället gör något vettigare med er tid.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0