Tuesday blues

Nu har jag precis lämnat in en uppgift i kriminologin. Uppföljning av sexköpslagen. Väldigt intressant måste jag medge!

Snart bär det av till jobbet, kör den enda slötiden jag har på mitt schema. Fyra till stängning är väldigt behagligt. Dessvärre har de lyckats peta in postentid i början av det här passet, och jag vill ju sitta i kassen. 90% av postenkunderna är obehagliga och irriterande. De resterande 10% är människor jag känner och tanter som vill köpa lotter.

För övrigt vill jag meddela att det haglade när jag var ute och promenerade förut. Det haglar alltid när jag är utomhus. Fy.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Vi kan hata posten ihop, jag håller med dig att du dras med varenda mysko typ som finns i vår lilla håla. Däremot så tycker jag nog att tanterna är bland de värsta.. Måste man bli omständig bara för att man blir gammal?

2008-05-20 @ 21:37:30
Postat av: Pillan

Men det är bara för att du alltid får de jobbiga tanterna, typ hon som bor vid mig (som står och tuggar luft). Jag får bara mysiga tanter. Myskotyper och mysigatanter. Du står för myskotyper och myskotanter. That's life!

2008-05-21 @ 18:24:59
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: P

Ja och den där krulliga svenska spel kärringen som rör ihop allting. Det kryper i skinnet på mig bara jag tänker på alla stackars muppar. De kan omöjligt ha haft ett lätt liv. Nu ska jag packa fotbollsväskan och bege mig. Antar att du har tagit extratid idag? Tjilevippen

2008-05-22 @ 09:12:41
Postat av: Pillan

Haha, ja, som aldrig vet vilka lappar hon ska förlänga. Men poängen är ju att hon alltid förlänger alla, så jag hajar inte riktigt hennes problem!
Fast det jag stör mig på allra mest är när man frågar en kund om de vill förlänga lappen, och de svarar "ja.. Men du får rätta den också!" Ehh ja. Folk borde lära sig hur saker och ting funkar.

Visst har jag en extratid idag. Börjar om 29 minutos.

2008-05-22 @ 09:31:59
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0