Tur i spel är inte min grej.

Igår var det hockeykväll hos Petra och Jimma för hela slanten, efter ett väldigt ruggigt parti Plump. (Albin slog mig med endast 1 poäng! P var dock sämst av alla, vilket chockerar. Hon fuskar sig alltid till vinst annars..). P och jag hade ju satsat pengar på matchen, och slutligen ligger vi bäst till på resultatet 5-3, vilket skulle gett oss cirka fyrahundra var. Men NEJ, då bara måste Sverige göra mål, men dom kan inte anstänga sig lite till så att de vinner.
Jag blir så sur.

Idag har jag en "massor med saker att göra" dag. Tvättar, lägger ut krafs på tradera, pluggar, städar.. Allmänt kul har jag. Eller något åt det hållet. Kanske kan det bli lite TV-spel ikväll med gänget. Det visar sig helt enkelt.
Jag hade dock missat att mondo var stängt idag pga något, så jag kan inte publicera några inlägg i lärandedialogen. Det innebär att jag får publicera massor imorgon istället, eftersom det är sista dagen. När ska jag lära mig att ta tag i saker och ting i god tid?

Nu ska jag sms:a A om kvällen. Och dricka mer kaffe.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0