Och så har den här dagen regnat bort också.

Jag har vikt denna regniga söndag åt skolarbeten. Jag har hållt på i typ en timme, och jag är klar nu. Instinktivt inser alla att det inte är någon stålande A på den uppgiften inte. Men feministisk poststrukturalism, hegemonisk maskulinitet och normativ feminitet är verkligen inte roligt. Feminister förstör mest tycker jag. Allt jag kan tänka på är galna "bränn BHn" demonstranter som inte rakar sig under armarna. Så nu inser ni nog mitt engagemang i denna uppgift...

Därför ska jag istället slänga ihop lite tacos till mig själv, och glo lite på dålig söndagstv. Eller kanske lite Dexteravsnitt, men då måste jag äta i sängen och det slutar ALDRIG bra. Senare ikväll ska familjen iväg och hälsa på Nova, som kommer hem idag. Så just nu fruktar jag det ögonblick då någon tvingar mig att hålla i henne. Kallsvett AB.

Jag ska jobba på att samla mod till att hålla i ett spädbarn resten av denna regniga söndag. Jag är en sorglig figur, no doubt about that. Men om ni har tur kanske ni får se en bild på familjens nytillskott senare idag! Mest så mycket stolthet som bara går att känna så vill jag nog påstå att den tjejen kommer att bli oerhört lik sin faster, på ont och gott!

Nu ska jag installera min nyinköpta skrivare.

Skriv din åsikt
Postat av: adlen

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, mitt hjärta!

2008-10-13 @ 12:16:40
URL: http://adlen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0