Det finns att göra minsann

Det är som vanligt lite segt med uppdateringar här, av den enkla anledningen att jag är dödstrött när jag kliver av tåget i Flen och därav går och sover på soffan en sväng. Plus att jag har en svag känsla av att större delen av er är tämligen ointresserade av det jag pysslar med på dagarna. Typ att jag nu ska skriva sammanfattningar på en bok och två artiklar inför tentan. Det tog bara tre dagar innan jag och min lilla tentamensgrupp insåg att det vore bra mycket smartare om vi delade upp arbetet istället för att var och en gjorde exakt samma sak.

Så det kanske är läge för mig att börja.

Imorgon; inflyttningsfest hos Skoog och min debut när det gäller krogen i Nyköping! Lär bli en riktigt bra kväll!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma

Pills! Vi Syns i morgon och vi ska göra det till en HELkväll! :)

2008-09-18 @ 12:55:31
URL: http://emmaposse.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0