Jag överlevde.

Tentamen idag. Jag lever fortfarande. Jag svarade på alla frågor, sjabblade till det för mig på sista frågan. Annars så känner jag mig tämligen nöjd. Så nu håller vi alla tummarna och ber till Gud (i detta fall Henrik Tham) att jag får godkänt. Tack för erat stöd i denna fråga.

Efteråt dränkte Sofie och jag våra sorger i shopping och en buffé utöver det vanliga på Herman's. 5 varmrätter, 17sallader, hembakat bröd, kaffe + efterrätt. Allt vego. Där snackar vi om mättnad!

Nu ligger jag här, degandes framför betapet och dricker kaffe. Jag behöver inte plugga på heeela helgen. Detta är himmelriket mina vänner!

Skriv din åsikt
Postat av: J

kom hit och hälsa på då.. jag bor ju på nytt place nu :P

2008-09-29 @ 20:34:26

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0