Konsten att inte göra det man ska

Jag var hemma idag, helt själv. Inga tågresor, inga föräldrar, ingen hund. Bara jag och mitt tentamenspluggande.
Då kan ni ju gissa vad jag gjort idag!?

- Tvättat och hängt tre proppfulla tvättmaskiner
- Betalat räkningar
- Varit på gymmet
- Läst massor i en alldeles makalöst bra bok
- Druckit massor utav kaffe
- Spelat otaliga omgångar betapet
- Målat naglarna
- Ringt mina föräldrar och min bror
- Tittat på TV
- Lagat mat och proppat frysen full
- Postat traderaprylar

Ser ni någonstans att jag pluggat som en tok? Åhnej. Men jag läste igenom alla sammanfattningarna under tiden jag drack kopiösa mängder kaffe. Men det är allt.

Fattas bara att jag knätorkade golv i hela huset.. Det hade ju inte förvånat mig.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0