Guldråttan

Monday morning. Eller, ja, det var ett tag sedan man kunde kalla detta för morgon.
Jag gick dock upp vid NIO, rekord nästan. Jag skulle gå upp halv nio, men bestämde mig vid åtta för att stänga av alarmet, och nu funkar inte min väckarklocka alls! Vad tusan gjorde jag med den?

Hur som helst, ner i tvättstugan där jag laddade två maskiner. Om en halvtimma är det dags att slänga in all tvätt i TORKSKÅPET. Note to self: INTE torktumla allting. Men frågan är; kan man torktumla jeans? Jag har hört att det är okej att torktumla underkläder, påslakan och handdukar. Ingenting mer?

När torkningen pågår så är det jag som börjar analysera texter till examensarbetet. Sara och jag insåg igår att det är sjukt ont om tid nu, så planen är att analyserandet av EN text får ta ungefär två dagar. Det är inte mycket tid det.. Kombinera det med att man även bör läsa texten en sisådär två gånger i alla fall - då ligger man risigt till. Så målet för veckan är att analysera tre artiklar. Det borde jag ju klara av tycker jag.

http://www.guldrattan.se/ ska ni gå in på, och lägga er röst! Djurens Rätt delar ut årets guldråtta till någon av de tre nominerade! RÖSTA för guds skull!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Om du vänder jeansen ut & in (och du inte bryr dig om att de blir aningens tightare) så går det alldeles utmärkt att torktumla dem. Måste gå in och kika på guldråttan då!

2009-04-27 @ 11:02:24
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0