Hemkommen!

Nyss hemkommen från Skottland! Vilket UNDERBART land! Fantastiska människor, makalös natur, och vi har verkligen haft det hur kul som helst! Slänger upp lite bilder senare ikväll eller imorgon!

Nu har jag fått tyget som ska vara draperier runt sängen, det var inte det lättaste att få upp det med tanke på att jag + en stol inte räcker till för takhöjden, men med lite svordomar så löste det sig tillslut! Sedan har jag äntligen varit så duktig att jag dammsugit och KNÄTORKAT golvet! Så nu är det rent och fint, jag längtar tills vi åker till IKEA så att jag får köpa lite mattor och slänga in här, för golvet är så jävla fult. Plus att jag verkligen behöver en salig massa skohyllor, för det är fanimej skor överallt i denna lägenheten. Så det var ju ett smart drag av mig att köpa två par skor till i Skottland..

Jag funderar om jag kanske ska ta och äta dagens första riktiga måltid nu kanske. Flingor är ju inte alltför näringsrikt kanske..

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

mäh mäh mäh jag vill se bilder!!

2009-04-14 @ 19:36:41
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0