I'm proud of myself!

Jag är så stolt över mig själv! Haha. Jag har haft min första tid i tvättstugan, två maskiner och så torktumlaren på det! Och jag måste säga att det gick över förväntan, allt är rent och torrt och inget tycks ha krymt! Dock insåg jag efteråt att Lyle&Scott- tröjor inte bör torktumlas.. Men men, alltid lär man sig något.

Maria och jag drog en shoppingtur på IKEA och Rusta igår, och jag kom hem med två skohyllor, ett vinställ och en hurts till badrummet! Fan vad arg jag var igår när jag byggde ihop skiten... Det blev några skruvar och pluggar över, men allt står där det ska nu i alla fall. Så snart är denna lägenhet redo! MATTOR köpte vi också, den matta som Maria och jag ansåg var grå har nu visat sig ha en liten rosa ton i sig.. Men det blev bra ändå måste jag säga! Dock saknas en fluffig matta att ha under soffbordet.

Ikväll kommer P och Negern hit, övernattning, Supernintendo, Gin och lite så. Jag funderar just nu på om jag ska vara engagerad som fan och baka något åt dem, eller om jag ska göra en paj... Fast jag har ju ingen pajform, så det känns lite överkurs faktiskt.. Vi får nog äta pizza istället..

Imorgon; inflyttningsfest!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0