Nystart, eller något åt det hållet

Det är den 20e april.
Jag har precis insett att Beach09 står för dörren. Och detta kan ju inte ignoreras!
Med min nya leobikini i åtanke så måste jag nu ta tag i mina, ja, vad ska vi kalla dem, trivselkilon? Vintervadderingen? ah, ni vet vad jag menar. Dags att börja röra på sig och sluta äta choklad till middag alltså.

Sofie är anställd som PT. Hon började mycket dåligt idag genom att inte ha tid med en promenad, men hon får imorgon på sig också att visa vad hon går för. Jag har ju dock på egen hand använt mina hantlar för typ första gången sedan jag köpte dem för hundra år sedan. Bra start där!

Så, reglerna är nu följande;
- den som bjuder mig på choklad ska dö.
- den som inte vill följa med mig ut på promenad när jag frågar ska dö.
osv osv osv..

Håll tummarna för mig! ;)

Skriv din åsikt
Postat av: Jonna

Hahahaha! Vad rolig du e!!



Men snafrt tycker jag att vi sätter oss på en uteservering på Söder och är liiiite onyttiga!?



Eller huur??

2009-04-21 @ 12:29:53
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0