Update

Det är lite sparlåga hos mig just nu. Jag är lat. As simple as that!
Idag ska jag;

Dammsuga
Träna lite och sen duscha
Skriva MASSOR på c-uppsatsens Metoddel
Kolla upp solariet som jag bor granne med
Hämta paket på Pressbyrån (Chocken! Vad hände med ICA?)
Laga massor med mat så att jag slipper det resten av veckan
Kanske ta mig en promenad i området så att jag vet var jag bor

I lördags slängdes det ju ihop en liten inflyttningsfest! Dessvärre var Ellinor risig så hon kunde inte komma, och Leo har av någon anledning brutit käken, och ja, så där är det. Men vi som var här sjöng Singstar så att mina grannar ville slå ihjäl mig, vi hade riktigt kul! Mycket trevligt! Eloge till Maria som tvingades till att sjunga inför publik!
Jag slänger upp lite bilder senare, som ni vet nu så har jag en del att göra idag.

När jag kom hem där på lördagnatten nångång (vi drog en liten sväng in till stan) så åt jag världens bästa nattmacka; smörgåsrån med brieost! Slå den om ni kan! Livet som fattig student är ju helt fantastiskt! Sen låg jag hela söndagen och degade, det vill säga jag såg en hel säsong av Project Runway. Lat, som vi vet.

NU ska jag ta itu med mitt liv. Och om någon vet hur man fäster en persienn i några konstiga fästen på insidan av fönstret, please tell me. Jag råkade slita ner den allra viktigaste persiennen i lördags (i nyktert tillstånd).

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0