Att befinna sig i nedförsbacke

Jag måste bara gnälla lite till innan jag ger upp hela hemtentan. Så jag vill klargöra här att när (inte om, observera) jag får underkänt på denna tenta så är det salstenta som gäller. Jag menar, ska jag verkligen behöva nöta in kurslitteraturen som jag inte begriper ett smack av för att spendera tre timmar i en jävla sal för att få ytterligare ett underkänt? Idioti. Utbilda er inte, det är inte värt ångesten och panikattackerna som sker i samband med dumma professorers värdelösa-omöjliga-att-svara-på-skit-tentor.

Så. Nu har jag avreagerat mig lite.
Palla att vänta till den 6e mars för att få sitt underkända betyg. F F F F F .

Jag har nog inte avreagerat mig tillräckligt ännu känns det som.
Jag måste ta en paus från detta evinnerliga skrivande och letande i kursböckerna efter något som kan tyckas vara ett svar på dessa meningslösa, filosofiska, kriminalpolitiskt inspirerade frågor. PAUS!

Skriv din åsikt
Postat av: Your Dream Closet -,

ja jag håller med dig, dus it är perfekt. synd baar att man känne risg så smuttsig i hårbotten efter användning. haha ja du ser, nog ska man ha förmåner när ens vänner jobbar som frislörer ;)

2009-02-18 @ 14:52:41
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Fyfan, salstenta är ju viidrigt!

2009-02-18 @ 15:13:29
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0