Att det ska vara så svårt

Efter 2½ timmes dividerande med bror & svägerska har vi löst vissa utav lägenhetsproblemen. Bland annat har vi beslutat att TVn hamnar på väggen, vilket tog oss ungefär 40min att komma överens om (det var jag som var motsträvig, jag gillar inte riktigt platt- tv på väggarna). Sedan tror vi oss ha löst problemet med hur vi ska få upp ett "draperi" runt sängen (thank god for IKEA!). Nu till det svåraste problemet av dem alla - vilket horribelt tyg ska jag välja? Eftersom soffan blir svart så kan man ju inte gärna ha ett svart tyg som draperi. Så jag har att välja på diverse tokmönstrade saker just nu, vilket är lite sådär då jag har ruskigt svårt för mönster...

KATRIN MetervaraPATRICIA MetervaraINGER MetervaraIKEA STOCKHOLM BLAD Metervara

Ni ser, jag kan ju inte ens välja något färgglatt.. Den sista finns i flera olika färger, och är dessutom dyrast, så man kan väl ge sig fan på att jag bestämmer mig för den... Har man spenderarbyxor på sig så har man, och om jag nu beställt en tokdyr soffa kan jag väl lika gärna köpa ett dyrt tyg.. Och faktiskt, man kan ju sy soffkuddar i samma mönster men i annan färg! (jag lär då inte sy några, men om jag hittar någon som är villig så vore ju det en fin idé!)

BAH! vilket tjat det är på mig om hur jag ska inreda den satans lägenheten! Ni lär väl vara urless på mitt boende redan innan jag flyttar in, och kommer ignorera alla bilder när jag väl fått allt på plats... Ärligt talat, jag vet inte ens vad det är för färg på väggarna! Men det lär jag bli varse om på lördag, för då ska jag kika på lägenheten (och sedan åka och handla ihjäl mig på IKEA.. med vilka pengar?)

Nog tjatat. Lite bokläsning och sedan får den här dagen vara slut!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Åh ta den där som ser ut som popcorn :D

2009-02-18 @ 22:30:40
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0