Bohemian Raspberry

Gårdagen resulterade i att jag, Petra, Johannes och Johansson spelade Buzz i flera timmar samtidigt som vi la på oss några kilo i form av chips och Ben & Jerrys. Det var fint. Om några timmar ska jag återvända hem till P eftersom hon fyller år idag. Muffins står på schemat, och sen tänkte jag även leka lite med hennes nya Wii Fit.

Planen för tillfället är att ordna till en god lunch (jag tänker quornfiléer, fetaost, soltorkade tomater och pasta med basilikapesto. Mumma). Crosstrainern kanske ska få sig en omgång den också.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Quornfilé. Nu vill jag också ha lunch!!!!!



Buzz är ju grymt kul :D

2009-02-08 @ 14:27:36
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0