I walk the line

Det blev som vanligt sovmorgon idag, och jag känner inte att jag har någon större lust att ta tag i mitt liv så som jag påstod igår. Jag är mitt uppe i nya tatueringsplaner, men jag har så många uppslag att jag inte vet vart jag ska börja. Allt är ju text, såklart, och jag har planer på att skriva det själv. Fördelen är ju att man slipper se andra med samma typsnitt (smart drag av mig att ha Old English i svanken, nej). Nackdelen är att jag inte är särskilt förtjust i min egen handstil. Sedan har jag ju planer på att hitta Stockholms bästa tatuerare, för jag ska ju dessutom släpa med mig min bror så jag känner att han nog inte vill göra som jag och tatuera sig hos en fet, svettig bulgar på semesterresan.

Nej, detta tåls att klura vidare på. Kaffe nu.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Men låt någon vän som skriver snyggt skriva då! Jag skrev min egen text och det tyckte tatuerar'n var mycket roligare. Kan tänka mig att de också är rätt less på att tatuera in old english. haha. Har du bestämt dig för vilken text?



Okej jag erkänner, jag försöker bara smyga runt köpstoppet. SÅ idag istället för att gå ut och handla har jag faktiskt lagat palt. Nått måste man ju göra!

2009-02-05 @ 12:49:25
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0