Jag är så tråkig att löven trillar av fanimej

Jag har lite lördagsångest. Fråga nummer ett är ju huruvida jag ska åka upp till Stockholm och bevista separationsölen, vilket vore sjukt kul bortsett från att alla inte kommer + att jag vetefan om jag har råd. Sedan strular det ju lite med sovplats också, och om jag ska ta den sovplats jag kan få så lär jag behöva åka taxi, och det är på tok för dyrt. Så man skulle kunna säga att Taxi Stockholm sabbar min lördagkväll.

Och på grund av detta måste jag planera om min lördag... Jag tänker mig en utflykt, för det var längesen. Men vart gör man en utflykt en lördag i februari som inte kostar pengar? Och vem fan borde följa med mig? Annars så är ju en tv-spelskväll den ultimata sysselsättningen en lördagkväll. Fördelen med det är att man inte behöver ha noja över vad man ska ha på sig, vilket jag hade fram tills det att jag hoppade Stockholmsutgången.

Fan vilken torrboll jag känner mig som... Jag ska styra upp detta nu! Fortsättning följer..

Skriv din åsikt
Postat av: pelle

Man får slappa en lördagskväll - det är helt okej!



Och du, vilket roligt och intressant ämne du valt!

2009-02-07 @ 12:43:50
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag hade föredragit en skön kväll framför soffan, ensam - men ickedå - jag ska jobba ikväll. Bakis!

2009-02-07 @ 12:51:14
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0