Lite småtråkigt sådär

Killen från Småland som tänkte köpa min bil idag kommer inte, vilket kanske inte är så förvånande. Jag blev skitsur på honom när han ringde, men när jag väl masade mig upp och såg snöovädret så förstod jag honom... Däremot kommer det en kvinna från Stockholm idag för att kika på den, så vi håller tummarna för henne istället. Hon är på ingång, så förhoppningsvis blir den såld idag!

Klockan fyra är det dags för jobb, vi kan hålla tummarna även här, så att jag får stänga ihop med lite kul folk! Sen blir det till att GÅ hem (hurtbulle som jag är..) och slänga sig i sängen - för jag måste åka med kvart över sju tåget imorgon. 3 timmarns introduktion till nya kursen - Metod III. Jag är inget stort fan av metod, men vi har mycket bättre lärare denna gång så vi får hoppas på det bästa. OH, sen ska jag ju ha första handledarträffen inför C-uppsatsen nu i veckan, men min bok "Djur som brottsoffer" som jag beställt från Djurens Rätt har fortfarande inte kommit, och jag skulle ju vilja läsa den innan.. Jag får väl ge mig i kast med "Djurens frigörelse" sålänge. Det var på tok för länge sen som jag läste djurrätt, så det är verkligen dags att uppdatera sig!

Kaffe nu. Sen ska jag noja lite angående bilförsäljningen (jag kanske borde leta fram alla papper?)

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag har inte huuur många tummar som helst miss!! Hähä, nämen jag ska hålla allt jag kan.

2009-02-22 @ 12:23:01
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Umma

Vilken osis att killen inte kommer. Men föga förvånande! Fast du lär nog sälja bilen ändå. Håller tummarna.



Västra Skogen vet jag vart det är, även om jag mest höll till innanför tullarna i storstan :)

Legumés ligger på Hornsgatan ungefär vid Hemköp Mariahallen du vet? Det är ganska litet och lätt att missa men SÅ värt att leta reda på.



2009-02-22 @ 12:41:19
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0