Optimisten har talat

Så fort jag orkat lyfta på mig och bytt färgpatron i skrivaren (sådant är förövrigt oförskämt dyrt!) så ska jag skriva ut hemtentan. Sammanfattning på den: jag har riktigt kluriga och bra svar här och där, men dessvärre tvivlar jag på att jag har svarat på just de frågor man borde ha svarat på. Detta kan (och bör) leda till underkänt, men man kan även ha lite tur med den gamla räven Henrik Tham och få lite pluspoäng för konstiga och invecklade resonemang som inte är utav denna värld. Sammanfattning på detta: Det kan alltså gå precis hur som helst.

Jag packade ihop två banankartonger till med lite "krafs" (vad ska en fattig student göra med massor utav dyra höganäsprylar till?), och upptäckte till min fasa att en av mina fina Filippa K- muggar var trasig! Århundradets spricka, plus att det saknades massor med keramik inne i muggen. Så det får helt enkelt bytas, tur som fan att min svägerska köpt den i sin butik. Då får man byta bäst fan man vill, det är min teori.

Jag vill flytta nu nu nu. Men det är ju en eeeevighet kvar! Förvisso hinner jag ju köpa allting som jag vill (och behöver, jag lovar) ha till lägenheten, men ändå.

Jag kan inte lova någonting, men det kan hända att det kommer liiite roligare blogginlägg framöver. Inget tjat alls om tentan (förrens den 6e mars, då får vi resultatet, haha) och inte såå mycket tjat om lägenheten. Fem spänn på att jag kommer skriva tråkiga inlägg om bilförsäljningen (besiktningen blev godkänd! vem trodde det?) och nya kursen, (bajs)metod III.

Kul att jag är engagerad i skolan. Kul att jag lånar pengar för att spy galla över undervisningen. Det lär nog aldrig bli något av mig!


Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Puh - Det är av den anledningen jag inte låter min klumpeduns till karl springa omrking med filippa-muggarna. Men han fattar inte och börjar joddla om att 'porslin faktiskt ska användas'-jadajadajada.

2009-02-19 @ 18:19:20
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Förresten: Abstinensen har lagt sig - nu är det feber och ontihuvudet som någon ovan har skänkt mig. Tack för peppen ;)

2009-02-19 @ 18:20:07
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0