Poker Straight

Det blev vare sig shoppingrunda eller ute- lunch för mig idag, eftersom Sofie smsade inatt och meddelade sjukdomsfrånvaro. Så det blev en snabb tripp in på Åhléns City, och sedan raka spåret till Universitetet för att läsa in mig på dagens uppgift eftersom jag inte orkade göra den igår. Nu har jag lyckats flirta till mig pizza och ett glas vin som kvällen middag, helt suveränt!

I övrigt så ber jag om ursäkt för mitt emellanåt äckliga hår, men av någon diffus anledning (typ att jag var för lat) så har jag numera börjat med det här att man bara tvättar håret två gånger i veckan. Egentligen så SKA man ju göra det när man har långt, tjock hår men jag har aldrig riktigt kommit mig för det tidigare. Så när det krisar kör jag på torrschampo (vilket måste räknas som fusk) och i övrigt går jag runt och är lite flottig. Men vi får ju hålla tummarna för att jag kommer att se ut som folk så småningen om. Jag kan tipsa om Lee Staffords Poker Straight Dry Shampoo, grymt bra för ett schysst pris (85pix).


Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh jag skulle behöva torrschampo då jag är rätt lat själv! haha.. hmm.. oj.. det kanske man inte ska erkänna?! ;)



Fan, påminn mig inte om köpstoppet- Haha. Men ja - jag har ju egentligen bara köpstopp på kläder och sådant. Jag kan ju fortfarande köpa gardiner. Tror jag. Måste nog höra med sambon för säkerhets skull.

2009-02-04 @ 23:07:54
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: maria

jag har funderat på att skaffa torrschampo! bra nödlösning när man har ont om tid. kanske ska prova det här märket då.

2009-02-05 @ 23:54:09
URL: http://thelostfeeling.blogspot.com

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0