Rehab?

Jag var oförskämt pigg idag. Stampade in på föreläsningen, satte mig ned med min kaffe, drack upp min kaffe - och höll på att somna. Jag är nog en av få människor som är så fylld av koffein konstant att jag istället blir trött av det. Jag kanske borde genomgå en avvänjning? Kaffe- rehab. Tänk er hur galen jag skulle bli, med tanke på att jag på en normal dag brukar få i mig 1-2 LITER kaffe. Inte koppar, utan liter. Jag märke av mitt stora beroende idag när jag klev in på Pressbyrån på Stockholms Universitet, och personalen slänger upp en kopp åt mig så fort de ser mig. Det är fan illa att bli igenkänd där, med tanke på att vi är X antal studenter som alla dricker X antal koppar kaffe om dagen. Man får väl helt enkelt känna sig nöjd över att man INTE är en liten grå mus som så många andra..

Som ni kanske märker så kan jag diskutera kaffe i all oändlighet, och om vi sedan lägger snus-efter-kaffe till diskussionen så har jag att göra i flera dygn.

För övrigt så dök stövlarna från Tradera upp idag, och även Nelly- beställningen. Kanske borde ta och öppna paketen och se så att allt passar. Kul att man är energisk, men jag tror att kryptot jag löste idag på tåget sög all must ur mig.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hahaha. Jag var oförskämt trött på jobbet idag och det krävdes tre koppar kaffe innan jag vaknade till liv.

2009-02-09 @ 15:52:00
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha! Fan vad kul det var! Och för Zlatan kan man ta hur mycket skit som helst, hehe! Jag blir mobbad hela tiden för att jag är svag för honom, men det skiter jag i.



Bara vi Zlatanlovers vet hur det är. Skönt att ha en allierad :-)



Puss

2009-02-09 @ 16:49:24
Postat av: Ellinor

Men gud hade vi föreläsning idag?

Det har jag inte skrivit upp :S Hoppsan!

2009-02-09 @ 17:12:02
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: pelle

Kafferehab vore något - jag hakar på tror jag!



Och tack för den, nio år bara! Snart är det väl dags att skriva testamente också, känns det som. hha.

2009-02-09 @ 17:18:02
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Your Dream Closet -,

jaså du har varit i dera sbutik i London? :) Då får vi verkligen hoppas på att dera sbutik i sverige blir underbar !

2009-02-09 @ 17:21:32
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0