Senaste tillskottet till garderobsröran!

Emma vill gärna se vad jag fick hem från asos, och jag kan ju säga att jag är lite småförälskad i precis allt.. Men jag ångrar fortfarande att jag inte beställde samma snygga pumps som Emma gjorde..



Förstå vilken smällkaramell man ser ut som i den här!
Det bara skriker fest om den..
Den är dessutom transparant där det inte finns paljetter..




Kjolen, my love, den är helt fantastisk! Lite sidenliknande..



Världens bästa band och världens bästa t-shirt!



Toksköna skor i mockaimitation.
Jag kommer nöta ut dessa inom fyra veckor, tro mig!




Hunden blev avundsjuk och ville också vara med på bild!


Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Gorgeous! JA du skulle beställt pumpsen. De är galet sköna för att vara så höga. mmmmm! Men jag -ontheotherhand- skulle ha beställt springsteen tischan. Nu är jag avundsjuk!

2009-02-12 @ 12:14:27
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0