Senilsnöret.

Jag har precis lagt ut min älskade bil till försäljning.. Mycket sorgligt, men imorgon ska jag åka och titta på soffor (jag har "byggt ihop" en helt själv, blir tokbra!) Jag måste ju ha divan, så jag får kosta på mig en dyr jävla soffa. Så bye bye bilen, och hellooo divanen! Eller nåt.

Jag har börjat packa lite smått här hemma, eftersom jag måste grovrensa under tiden. Satan vad mycket prylar jag har! Så många meningslösa saker som jag köpt under åren, det är fruktansvärt.. Däremot är det kul att fundera ut vad jag vill ha av alla familjemedlemmar i inflyttningspresent! Haha.

För övrigt så har jag grov ångest över hemtentan i teori, trots att jag inte ens börjat på den. Vi fick den i fredags, och jag måste vara klar på torsdag kväll. 5 toksvåra frågor, och jag har inte ens börjat. Fan, jag har ju inte ens läst litteraturen. Vad är det för fel på mig? Planen för imorgon är i alla fall att jag ska ha två frågor helt klara. Det borde ju gå på 4-5 timmar tycker man. Sedan måste jag komma ihåg att gå och ta min p-spruta, för jag har återigen glömt det. Seriöst, hur svårt ska det vara? Jag har aldrig varit där rätt vecka. Senilsnöre.

Skriv din åsikt
Postat av: seb

jag kan sätta mig imorgon och skissa lite =) vad jag vet nu så är jag ledig så jag har gott o tid :P

2009-02-15 @ 18:49:42
URL: http://seeb.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag pratade med Linnea som läste kursen förra terminen, hon sa att de inte alls fick sådär svåra frågor..:S

Men hon sa också att väldigt många kuggade!

2009-02-15 @ 19:28:47
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Paniken finns där som en bästa vän just nu. HUR kunde det gå såhär fel med hemtentan och deras frågor, det där Ellinor berättade om tidigare kurser låter ju lovande.. NOT.. åååååh jag gillar inte detta.. Men har iaf kommit igång lite.. med betoning på LITE.. och du, glöm inte din spruta.. ska jag skicka sms och påminna dig eller? haha :)

2009-02-15 @ 20:17:52
URL: http://sofiejohnsson.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

inge kul med tenta-ångest :/

2009-02-15 @ 20:33:56
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0