Slarvig? nejnej...

Jag spenderade precis tjugo minuter i garaget fotograferandes bilen på alla möjliga sätt och vid. Folk vill se bilder på de allra konstigaste vinklar, så vad gör man? Jo, man ger folket vad de vill ha!

Gissa vad jag ska göra nu? Bilden nedan visar, <trumvirvel>, mitt rum. Observera pressbyrånäpplet på kistan som aldrig vill ruttna, de två tomma forexfodralen som jag inte förstår varför de överhuvud taget inte är kasserade för länge sen, TV-dosorna smart utplacerade på golvet, stepmaskinen som agerar bokhylla.. Ja. Ni ser ju själva. Jag har lite att göra nu..





Åh! Den ofantligt snygga pappershållaren designad av Simon&Tomas. Eftersom min familj följer detta program slaviskt, så var det ju en självklarhet att mor&far fick en sådan i alla hjärtans dag- present.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha jag har också kollat på den där pappershållaren! :D

2009-02-17 @ 19:42:24
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0