Snart kan jag återgå till livet

För er som hängt med från föregående inlägg så kan jag meddela att jag inte städade rummet. Jag flyttade enbart runt på allting så att jag fick plats att sova... På tal om städning, tänker det fantastiska programmet om de galna tanterna som städar hemma hos folk dra igång igen eller? Jag älskade det programmet! Det + lyxfällan med de ordinarie programledarna är fanimej det bästa som sänts på TV!

Angående min tenta, så vill jag gladeligen meddela att jag nu svarat på 3/5 frågor. Det som är ännu bättre är att jag tror att mitt svar på första frågan faktiskt är godkänt! Haha. Ibland är det lätt att bli nöjd, trots att jag vet att denna tenta kommer generera ett F. (Men vi håller tummarna för FX, då blir det skumpa!)

Dagens plan är att städa bilen invändigt, vilket jag har skjutit på i flera dagar nu. Fy så det ser ut! Jag har helt seriöst ett reklamblad angående en gammeldags marknad i bilen som legat där sedan jag köpte den.. Och gamla snusdosor, chokladpapper som Petra placerat där.. Grovstädning nästa, sen blir det besiktning! När jag är klar med det så ska jag ordna åtminstone en till fråga på tenta. Gärna båda de som är kvar, så kan jag enbart finslipa imorgon.. För när jag är klar med den så kan jag återgå till livet (känns det som). Troligtvis blir det mindre blogginlägg där jag gnäller, och mer "roliga" inlägg (det är ju förvisso en smaksak..).

Flyttpackning! Det ska jag ägna mig åt när tentan är klar! Sjukt roligt, jag vet ju knappt vad jag har för något! Mycket grejor blir det, och jag har redan börjat så smått med halva garderoben (underdrift...), handdukar och lakan, en stor väska fylld med sommarskor (och det är inte ens alla...). Usch, det kommer se förskräckligt ut här hemma med alla banankartonger, med tanke på att det är 1½ månad kvar till flytten. Men det är ju så kul! Jag ÄLSKAR att packa!


(observera att motionscykeln INTE får följa med mig. Gud bevare mig...)

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hugas, allt snack om städning får mig att rysa!

Skönt att du klarat snart alla tentafrågor :)

& utmärkt smak i det som visas på tv - jag håller med!

2009-02-18 @ 11:16:32
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: sv: rebecca

ja det lutar faktiskt åt husky ! så sjukt fina och mysiga ! :)



kramkram

2009-02-18 @ 12:41:28
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag ser såå sjukt mkt fram emot skumpan för ett FX.. Men du, vad hände med motionscykeln? Eller var det stepmaskinen du skulle ta med? :) Snart börjar våra underbara promenader, tjoho. Men det jag först och främst ser fram emot är freeeeeedag! GE MIG FREDAG!

2009-02-18 @ 12:54:51
URL: http://sofiejohnsson.blogg.se/
Postat av: Possis

Pills! Visst är det ganska trevligt att packa? Med lite musik i bakgrunden så funkar ju allt :) Själv är jag snart klar och känner mig lite småledsen över att jag inte har mer att packa (trots att det står 10 kartonger och trängs inne på rummet just nu) vi får allt ta och ses på en flyttfika hos både dig och mig snart, eller vad säger du? Kram från Le NYP

2009-02-18 @ 13:15:03
URL: http://emmaposse.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0