Thursday

Jag valde att improvisera mig igenom etikövningen idag, och det känns som om jag lyckades rätt fint faktiskt! Jag, Sofie och Maria avslutade "skoldagen" med en god lunch på Bolero för att sedan springa lite i butiker. Jag skulle ha en väska, men det slutade med att Maria köpte både väska och skor.. Bra kap gjorde hon dock!

Jag fick däremot hem följande idag på posten;



Kassen köpte jag bara för att den är galet snygg, och boken "Djur som brottsoffer" behövs till C-uppsatsen. Grön Barnmat är kanske förståeligt nog inte till mig, utan den ska min svägerska få så att Nova får äta veggo! På tal om dem så fyller svägerskan år idag så vi ska dit och fika om en timme. Kaffe + mysa med Nova låter som en utmärkt torsdagkväll tycker jag (plus att jag inte får tid över till att läsa Kvale, YES!). Jag ska dessutom hämta ett paket från cdon.com på posten, innehållandes lite böcker... Så håller vi tummarna för att adlibrispaketet kommer imorgon! Visar senare vad jag fått hem! =)

Förresten, gå in på Djurens Rätts shop du också! Toksköna t-shirts, bra böcker och lite annat smått och gott!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Bra, nu när jag faktiskt har pengar ska jag bannemej in och sponsra djurens rätt litegranna!



Ja, fan att jag inte visste det!! Men men, den är ju rätt billig ändå den där neutrogena!



Jag provade precis mascaran iallafall och jag gillar den starkt. Jag har rätt små & få ögonfransar så då är den iallafall perfekt!! Jag körde på diorshow tidigare men de kostar fan 280 spänn och jag kände inte för att betala det en gång till!

2009-02-26 @ 17:22:06
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Hej fina!



Mitt misstag, har helt glömt radera det inlägget då solglasögenen redan är sålda. :-)Hoppas du hittar något annat fint istället. :-)





Kramar

2009-02-26 @ 17:33:44
URL: http://rebeccalovesyou.blogg.se/
Postat av: Jennie



En allmän fråga

Hej!



Det är så att jag har ett problem med min meny på min sida och undrar om du har lust att kika in för att se om Du se den :)

Sen är jag tacksam för alla tips på vart felet kan ligga ;)

2009-02-26 @ 19:54:33
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Umma

En restaurang som heter Bolero? Får mig att tänka på lunchhak med namn som Kofta, Leggings eller Hatt. Hmm. Vad har de för käk? :)



Folk älskar mina kakor men eftersom jag bor själv så blir det liksom inte att de äts upp när de är nybakade utan hamnar i frysen många gånger = Faller i glömska. Cupcakes är bara för sånadär fantaster, nähe tacka vet jag Sju sortes kakor!



Kan säga att receptet jag skrev idag var barnsligt enkelt och jävligt gott. Tog typ 10 min att göra.

2009-02-26 @ 21:18:54
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0