Get rhythm when you get the blues

  
    
   

Gårdagen resulterade i en lyckad tillställning må jag säga. Spritfiskedammen hade Johannes lyckats utmärkt med (lägg märke till på bilderna att Elin även fiskade upp en gammal strumpa..), enbart glada miner vid fångsten! Efter många om och men lyckades vi ta oss till Amazon, där det var riktigt bra drag. Coverbandet var heelt fantastiska, så Jimma och jag körde järnet på dansgolvet. Jag fick ju även den stora äran att dansa med Sebbe (vilket är kul, men man känner sig så fånig eftersom han är GRYM på att dansa). Jag försökte anordna en jättestor efterfest hos Johannes, men det gick lite sådär måste jag säga. Trevligt var det i vilket fall som helst!

Tack Johannes för gästfriheten! ;)

Skriv din åsikt
Postat av: Johannes

Tack själv! Fruktansvärt trevligt blev det till slut. Och sicken ångest jag hade över den där fiskdammen, men den gjorde succé! Jag tycker du lyckades ganska bra med efterfesten, en salig blandning av folk måste jag säga. Men som du sa, nackdelen med att ha fest är all jävla städning och disk...

2009-01-26 @ 18:24:28
URL: http://kravitz.blogg.se/
Postat av: Pillan

Haha, kul för dig att du fick städa upp efter mig! ;)

Jag försökte faktiskt få med mig ännu mer udda folk hem, men alla var så jävla kinkiga. "Vem är Johannes?" frågade alla, och jag blev bara argare och argare! Så jag tog med dem som hade en bra attityd! Haha. Fiskdammen var heelt fantastisk. Favorit i repris på hela festen så småningen om hoppas jag! =)

2009-01-26 @ 21:22:40
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/
Postat av: Johannes

Ibland är det skönt att vara relativt okänd, ibland inte. Men så kan ju inte varenda kotte handla på ICA även om det känns som det ibland!

Klart det blir en repris av alltihop, men hur jag ska kunna överträffa fiskdammen är fortfarande en gåta! =)

2009-01-29 @ 19:19:05
URL: http://kravitz.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0