Last day of hemtentamen?

Sitter nu på universitetsbiblioteket för sista gången den här veckan. Jag känner mig nöjd med min hemtenta, tänkte läsa igenom den några gånger bara så att jag inte har skrivit något osammanhängande och sådär. Den ska ju egentligen inte in förrens på måndag, så det vore ju skönt att få iväg den så pass tidigt som möjligt för att få helgen helt fri! :) Sedan är det bara att vänta på tåget, som inte går förrens halv tre.. Fast jag hinner ju peta i mig lite lunch där emellan, så det blir ju fint. Läsa ut min bok kan jag göra medan jag väntar, så att jag kan sova hela tågresan. Fenomenal plan.

Skriv din åsikt
Postat av: Lina

Tack så mkt, jag är väldigt nöjd över den själv. Nu sitter man bara och inväntar pengar så att man kan få göra sig några fler. Ska du göra fler??

2009-01-22 @ 14:30:33
URL: http://seabobby.blogg.se/
Postat av: Lina

Tyvär så känner jag ju bara till dom jag har gjort hos och det är ju då här uppe i Umeå och ska du hit upp blir det ju en rätt dyr tatuering :)

Men i STHLM måste det ju finnas hur många som helst..

2009-01-22 @ 17:57:39
URL: http://seabobby.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0