Tramps like us, vi ska gå på stadion i sommar.

Jag var arg idag. Väldigt arg. Ibland var jag alldeles uppgiven, förtvivlar och förkrossad. Sen var jag ännu mer arg. Jag bet av alla mina naglar, jag snusade frenetiskt, jag höll på att dö i en hjärtinfarkt. Och på toppen av detta så var jag även arg.

Men tillslut. Efter tre timmar kunde jag andas ut.

6 STÅPLATSBILJETTER TILL BRUCE PÅ STADION!

Pju.

Vilken pärs det var. Värre än till Ullevikonserten förra året må jag säga.

Så nu kan jag återgå till att vara upprörd över att vi inte fått viktimologibetyget ännu, att vi aldrig får svar på när metodbetygen kommer, att jag inte får tag i någon lägenhet och att mina csnpengar dröjer.

Livet är tillbaka i sin vanliga röra alltså.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Jag är avundsjuk. Jag har bara sett honom en gång, på Stadion -99, sen har jag försökt få tag på biljetter flera gånger men misslyckats. Fast den här gången brydde jag mig inte ens om att försöka.

Ja ja. Vad är väl en Brucekonsert, den kan ju vara dötrist och tråkig och alldeles... alldeles underbar.

2009-01-26 @ 21:55:53
URL: http://kompromiss.blogspot.com
Postat av: seb

haha jag tror det jag med :)

men notera att det där va efter klockan 1 på natten :P sömnlös? ja!

2009-01-26 @ 22:23:03
URL: http://seeb.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0