Lite alltmöjligt sådär

Jag hade ju som bekant en ruskigt bra morsdag. Saknade lite folk (Andreas, Tina, Nova & Sam) för att ha en komplett familj, men M&P och Mogge är i alla fall en bra bit på vägen!

  

Idag tvättar jag. Det dåliga vädret kom som på beställning för min kropp kan nog inte hantera mer sol än på några dagar. Jag gör mitt yttersta för att rädda huden på axlarna, men det är nog dött lopp där! Sen ska vi inte ens tala om vilken dunderförkylning jag åkt på! Snorig, helt tjock i huvudet med begynnande migrän, ont i öronen, allmänt seg i kroppen... Uj uj. Thank GOD for LemSip!

Senare idag skall jag ut på stan en sväng med Maria (och kanske Sofie). Shopping står på schemat! Jag är ute efter; klänning till dopet, ytterligare en klänning, jeansshorts, linne från Zara, slapp&skön tee och kanske ett par nya jeans. Sen är det ju även en fråga om ekonomi, men min plan är att detta blir "det sista" jag handlar på kanske två månader. Good luck med det! Men jag ska slänga ut lite saker på Tradera som jag ändå aldrig använder. Jag började lite smått med ett par Boomerangjeans och en locktång i söndags, men det finns mer!

Imorgon ska jag gå upp okristligt tidigt för att ta mig in till Solna Centrum för att besöka en barnmorska. Återigen fruktansvärt sen med p-sprutan (har jag någonsin varit i tid?), och självklart är drop in- tiderna för preventivmedel mellan 07.45 - 09.45. Så jag kan ju dra vid nio, det är iallafall planen.

Oppositionsschemat skall komma ut idag, men Mondo är dött och alla väntar. Sega examinatorer. Men, jag är ju inte direkt taggad på att börja opponera, så några fler lediga dagar gör ju inget!

Nej, snart dags att hämta kläderna och handdukarna i tvättstugan! Kanske ska diska så länge..


Skriv din åsikt
Postat av: Ellinor

A pink pussy would suck. Haha

2009-06-02 @ 15:11:05
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

hoppas du hittar allt i klädväg du söker :D

2009-06-02 @ 17:56:52
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Jennie

segt att dem har dropin så tidigt!

2009-06-02 @ 22:00:16
URL: http://hallon8.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0