Monday

Hade en supermysig dag igår. Vaktade hunden hela dagen, vi roade oss med promenader i värmen, uppretning av getterna på 4H- gården, middagslur i soffan och andra bra saker att göra på en söndag. Sedan kom mor och far, plus en bror förbi. Vi köpte pizza, packade ned några vinare och åt morsdagsmiddag nere vid vattnet på en picnickfilt!

Sen satte vi oss hemma i soffan hos mig och fortsatte dricka vin. Strömavbrott fick vi roa oss med också, det varade i flera jäkla timmar. Jättekul att jag fick gå upp mitt i natten för att släcka alla lampor när strömmen väl kom tillbaka.

Mm, det ska bli rart att sova inatt. Jag och hunden delade på soffan så att föräldrarna fick sängen.. Inte en bra plan!

För övrigt är jag lite mör. Spenderade dagens varmaste timmar i Tanto, igen, med Sofie&Maria. Mera snygga nyanser på kroppen, plus att mina axlar har fått nog - huden är på väg av. Galet! Hur kan man flaga 1 juni?

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha då har det fan varit varmt. jag är inte ens nära på att flagna. man börjar precis se att min hud börjar ändra lite lite lite färg från grisblek till fiskblek.

2009-06-01 @ 19:59:30
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: EmmaEriica

Kolla in Lady Gagas nyaste musikvideo Paparazzi i min blogg! Fyra svenskar är med i den videon, Rock, Kelii och Izzy från Snake of Eden och Alexander Skarsgård! Lady Gaga snackar även svenska och ah! Mycket mer. Kolla in i min blogg och kommentera vad du tycker om den!





Kram Emma E.

2009-06-01 @ 23:45:55
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0