Amatören slår till igen!



Jag försöker mig på ytterliggare ett halvtaskigt kollage för att beskriva dagen.
P bakade alltså bullar, medan min uppgift var att hålla sällskap genom att dricka kaffe. Jag fick dock äran att pensla bullarna och hälla på pärlsocker, men det är ungefär dit man vågar sträcka sig när det gäller min hjälp i köket. P skulle även göra piroger, men efter ett misslyckande med degen så blev det 2 pajer istället. Observera att vi dekorerade en paj á la Snövit! Grymt bra jobb av oss tycker jag. Den andra pajen åt vi upp (tacoquornfärs + fetaost, med tzatziki till!) medan vi degade framför en säsong Vänner. En snabbrunda till Eskilstuna blev det också trots att det inte blev så överdrivet mycket shoppande gjort (jag köpte endast en kedja till mitt Bjorg- hänge..).

Men det låg ett H&M-paket och väntade på mig när jag kom hem. Mys.

Lång dag imorgon, slutseminarium på intervjumomentet. 2x2 timmar skall spenderas på Universitetet.

(Mindre bra bilder på hårfärgen, så Emma, du får hålla tillgodo ändå! Mitt hår är lite magiskt sådär, det tycks ändra nyans för varje bild man tar...)

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Okej men jag ser ju lite iaf. Och vem är inte snygg i blont liksom? :D

2009-03-11 @ 23:09:05
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Petra

Underbart. Påminn mig om att slå dig hårt nästa gång du tar med kameran utan att förvarna..



Och människan ovanför har FEL. (Jag vill inte verka aggressiv, men jag har en lång och hemsk barndom bakom följande uttalande så jag kan inte hålla mig)

ALLA passar inte i blondt hår.

SOMLIGA ser ut som tjackhoror i det.

VISSA som till och med föddes i en Norden-gul kalufs gör bäst i att färga det.



Sååå. Ha så kul på jobbet i helgen. Tvinga någon att fronta min avdelning! =)

2009-03-13 @ 22:54:59

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0